צור קשר
...Loading...

"שפת האור" גאומטריה מקודשת מה זה?!

מאמר זה לקוח מהבלוג שלי באתר: שרון לב ארי - להיות אור זורח בעצמה - רפואה אנרגטית , למעבר לבלוג באתר, לחצו כאן.

"שפת האור" הינו ידע "אל-מיינד". "אל-מיינד" פירושו, שככל שננסה להעמיק ולהבין ולהסביר אותו דרך המיינד והשכל שלנו, הוא ילך ויתרחק מאיתנו..  "שפת האור" זה ידע שמרגישים אותו דרך חושים אחרים שלנו, איברי ידיעה נוספים הקיימים בתוכינו, כמו למשל: הלב והסרעפת.

יחד עם זאת, משום שאנחנו, אנשי המערב, בוחנים, בודקים, בוחנים ושוב בודקים כל דבר שנכנס אלינו, דרך המסננת של המיינד, אנסה להסביר את "שפת האור" במונחים "שכלתניים". 

לקחתי מונחים והסברים מתחומי המדע והפיזיקה ועשיתי הקשרים לתחום הרחב והאינסופי של "המעבר", כלומר, מעבר למסך האשליה של הקיום הגשמי. 

השמש היא מקור האור העוצמתי ביותר המשפיע על כדור הארץ ועל החיים עליו ועימו וכמובן עלינו בני האדם. בדומה לצמחים, אשר נושמים בעזרת פוטוסינתיזה, המערכת הפיזיולוגית שלנו זקוקה לאור השמש. 

גופנו ממיר את אור השמש לאנרגיה אלקטרו-כימית אשר תומכת ויוצרת תהליכים במטאבוליזם (חילוף החומרים) ובמערכת האנדוקרינית (המערכת ההורמונלית) אשר משפיעה, מווסתת ויוצרת תהליכים שונים בכל מערכות הגוף והמוח. בעזרת אור השמש גופינו מייצר ויטמין D, המשמעותי בהתפתחות וחיזוק העצמות וכיום גם ידוע שויטמין D תורם למניעת מחלות רבות כמו: סרטן, סכרת, מחלות לב אוסטיאופורוזיס ועוד. אור השמש מחזק את מערכת החיסון ע"י תהליך פוטומודולציה (Photomodulation) אשר מעורר ומחזק תאים מסויימים במערכת הדם הקשורים למערכת החיסון.

אם כן, ברור שאור השמש משפיע עלינו בצורות רבות, אז מהו למעשה אור השמש? מהו אור (Light)?

אור (כלומר, האור הנראה לעין שלנו) הוא למעשה אנרגיה, קרינה אלקטרומגנטית בעלת אורך גל מסויים (הנע במהירות שבין 400 - 750 ננומטר לערך. ננומטר היא המידה למדידת אורך גל של אור).

במובן רחב יותר, אור הוא קרינה אלקטרומגנטית בטווח שבין האינפרא-אדום (IR), שהוא אורך גל ארוך, לבין אולטרה-סגול (UV), שהוא אורך גל קצר או כל סוג של קרינה אלקטרומגנטית. המאפיינים, כלומר,האיכויות של קרן האור (של כל קרינה אלקטרומגנטית) כמו: עוצמה, קיטוב, אורך גל, תדירות וכ"ד קובעים את הצבע שלה. למעשה, ל-אור בצבעים שונים יש מאפיינים ואיכויות שונות.

התחום בפיזיקה העוסק באור נקרא: אופטיקה ותחום האופטיקה העוסק בהתנהגות האור בתנאים שונים ובמיכשור אופטי נקרא: אופטיקה גאומטרית. אופטיקה גאומטרית פותחה ע"י אייזיק ניוטון כאשר חקר את האור בעזרת עדשות שונות ומראות (Mirrors) והתבססה על ההנחה שהאור נע בקווים ישרים במסלול הקצר ביותר ולכן התבססה על גאומטריה כדי להסביר תופעות שונות. גאומטריה (מיוונית עתיקה: geo=אדמה או קרקע, metron=מדידה) היא ענף של המתמטיקה העוסק בצורות ובמבנים, ובהם הישויות: נקודות, קווים ישרים, עקומות, מבנים בסיסים, משטחים, מעגלים, פאונים וכ"ד.

האור הוא אנרגיה, המשתנה או יוצרת איכויות בתנאים מסויימים או במפגש עם חומרים מסויימים. למשל: בנורת חשמל, אנרגיה חשמלית הופכת לאור, או לחילופין, אנרגיה סולארית, היא אור שהופך לאנרגיה חשמלית. בדוד שמש אנרגית האור (שמש) הופכת לחום ובצילום על סרטי צילום (נגטיב) האור יוצר תהליך כימי.

כאשר קרני האור פוגעות/פוגשות גוף שקוף, כמו חלון זכוכית, בחלקן הן נבלעות בתוכו ובחלקן עוברות דרכו. כאשר הן פוגעות/פוגשות גוף אטום, כמו מכונית, הן בחלקן נבלעות בתוכו ובחלקן מוחזרות ועוברות הלאה. כלומר, קרני אור אשר פוגעות/פוגשות את המציאות: עצים, בתים, כבישים, חיות, אנשים וכ"ד, מוחזרות ומוקרנות (Projected) הלאה.

הפיזיקה הקוונטית (מכניקת הקוונטים, החוקרת ומתארת את התנהגות החומר בקנה המידה הקטן ביותר) גילו כי בבסיסו של כל חומר קיים, ברמה המיקרוסקופית אנרגטית, קיים מבנה גאומטרי. כל חומר ברמה האנרגטית שלו בנוי ממבנים גאומטריים שונים. הדוגמה המוכרת והטובה ביותר היא של פתיתי השלג, כלומר, מים. בתנאי מזג אוויר קרים מאוד, המים הופכים לשלג בעל מאפיינים גיאומטרים מובחנים. אין פתית שלג הזהה למשנהו, והוא תלוי באיכויות החומריות שהוא פוגש בדרכו ובטמפרטורה. כלומר, ברמה הבסיסית ביותר של המציאות הגשמית, כל דבר הינו גיאומטריה, מבנים בעלי מאפיינים ואיכויות מסוימות.. אפשר לומר שגאומטריה היא המתמטיקה של הגשמי. 

תפיסת המציאות שלנו מושפעת באופן משמעותי מחוש הראייה שלנו. הראייה שלנו מתרחשת, כאשר העין שלנו קולטת חלקיקי אור (פוטונים) אשר מוחזרים מגופים, חפצים סביבנו. חלקקי האור עוברים התמרה בעין שלנו לפולסים חשמליים אותם המוח שלנו מסוגל לקרוא ולהפוך למידע מוחשי קונקרטי, לתמונה.

המוח שלנו זהה במבנה הכללי שלו אצל כל בני האדם, אך ברמת הנוירונים (תאי העצבים) שמעברים מידע זה לזה בעזרת פולסים חשמליים, הוא שונה. לכל אדם יש תאי עצב בעלי הקשרים שונים, בחלקם תלויים באישיות של אותו אדם, חוויות שעבר בחייו וכ"ד. על-פי תפיסות רוחניות, הקשרי הנוירונים במוח מושפעים גם מגלגולי חיים קודמים, תודעה רוחנית ועוד אספקטים אנרגטיים. אפשר לומר, שהמוח שלנו, מתרגם ומפרש את המציאות אותה הוא קולט באופן סובייקטיבי. כלומר, המציאות שאנחנו חיים היא תפיסתית וסובייקטיבית, תלויה בתרגום של המוח שלנו. ולמעשה מונעת ותלויה באישיות שלנו, חוויות עבר שלנו הפרשנות שלנו וכ"ו.

המוח שלי, מפרש, מקטלג ומגדיר את המציאות שלי, הנתפסת ע"י החושים שלי ומתורגמת לפולסים חשמליים. אפשר לומר שה"מוח" שלי הוא החלק בתודעה שלי הנקרא מיינד. ושהמיינד הוא רק חלק מהתודעה שלי, המורכבת מרבדים נוספים של קיום.

אני מזמינה אתכם "לצאת לרגע מהקופסה" ולשקול את האפשרות שהתודעה שלי, המנהלת יחסי גומלין מורכבים עם המציאות האישית והקולקטיבית, למעשה יוצרת את המציאות שלי, כחוויה אישית וקולקטיבית. ארחיק לכת ואומר שהאור המוקרן מהמציאות ויוצר אותה, למעשה גם מקרין אותה מתוכי החוצה, כמו מקרן (Projector), ושהאור הזה, המוקרן מתוכי, הוא האור הגדול, האור האלוהי שאני חלק ממנו והוא עובר דרכי.

האור האלוהי שעובר דרכי, ה-הילה והצ'אקרות

המונח "הילה" בפיזיקה מוגדר כתופעה אופטית של היווצרות מעגל, טבעת, סביב מקור אור.

בתורות פארפיסיכולוגיות ובגישות רוחניות רבות, סביב כל יצור חי יש הילה. כלומר, כל יצור חי הינו מקור אור.

הגוף הפיזי שלנו דומה למנסרה (פְּרִיזְמָה = רכיב אופטי המשמש לשבירת והחזרת קרני אור) ברובד האנרגטי שלו. ברמה הראשונית והבסיסית, המנסרה שאנחנו "מפצלת" את האור האלוהי הלבן העובר דרכנו ל-7 הצבעים הבסיסיים, 7 הצ'אקרות (כיום ידוע שיש יותר צ'אקרות ברבדים שונים של הגוף האנרגטי שלנו).

צ'אקרה הינה מילה ב-סנסקריט, הודית עתיקה, שמשמעותה, מעגל אנרגטי.

בתרבויות מזרח אסיה, מתייחסים לרבדים נוספים של הקיום שלנו. יש את הרובד הפיזי הגשמי, המתייחס למציאות הקונקרטית, הגוף שלנו. ויש רבדים נוספים של קיום. אנחנו מתקיימים גם ברבדים אנרגטיים.

האור האלוהי, שהוא המהות העמוקה של כל אחד מאיתנו, עובר דרכי, דרך צ'אקרת הכתר, בעמוד השדרה האנרגטי שלי, דרך כל הצ'אקרות שלי וקורן דרכן. האור המחבר אותי אל הקיום הגשמי, אמא אדמה, כדור הארץ, מגיע מלב כדור הארץ, דרך צ'אקרת הבסיס, בעמוד השדרה האנרגטי שלי, דרך הצ'אקרות שלי אל המקור האלוהי. התנועה הזו היא כוח החיים, הפראנה, בסנסקריט, המתקיימת בתוכינו ובתוך כל היצורים החיים: בעלי החיים, הצומח וכדור הארץ עצמו ויוצר את הקשר בינינו. לרוב, איננו מחוברים למה שקורה בהילה שלנו ואיננו בוחרים או מכוונים באופן מודע את האור, כלומר, האנרגיה הזורמת דרכינו ובצ'אקרות שלנו.

גיאומטריה מקודשת

ביוון ובמצרים העתיקה, התייחסו לכוח, לאנרגיה שיוצרות צורות גיאומטריות. במצרים השתמשו בפירמידות לבנייה ולקבורה, ויש הטוענים כי הפירמידות שימשו כמשדרים לתקשורת עם חוצנים וישויות ממימדים אחרים. ביוון, אפלטון, ארכימדס ועוד, חקרו את הצורות הגיאומטריות ואת האיכויות שלהן.

למעשה, ברמה האנרגטית, האיכות, כלומר, ה"אישיות" של צורה גאומטרית, נקבעת לפי מספר הפאות, הצלעות, הזוויות וכו' שלה. וכל מבנה חומר ברמה הבסיסית, אנרגטית, מבוסס על צורות גאומטריות המרכיבות אותו. זו המתמטיקה של הקיום הגשמי. הגאומטריה המקודשת של יצירת חיים, סוד הקיום. 

שפת האור – Light Language

שפת האור הינו ידע של שושלת מרפאים ממקסיקו שנקראת "קורנדרוס" (Curanderos = מרפאים, הילרים, שמאנים). זהו ידע שהועבר מדור לדור, משמאן לשמאן, במשך כ-24 דורות, מתקופת אנשי המאיה והאצטקים. וכיום משמש שבט קטן במרכז מקסיקו.

סטאר פואנטס, שהיא מרפאה עוצמתית וחוקרת תרבויות וריפוי שמאני, שלמדה בכל העולם, ע"י שמאנים ומאסטרים במשך שנים רבות. קיבלה את הידע, מהשמאנית שהחזיקה בו, "שומרת החוכמה" של השבטים הקדמונים, אספרנזה מרקדו (משמעות שמה, "שוק של תקוה").

סטאר קיבלה את הידע בלימוד בדרך המסורתית, לימוד אנרגטי, חזיונות, אפילו ציור של הידע על החול.. היא התגוררה עם אספרנזה במשך מספר שנים, "שתתה ואכלה" את הידע ע"י לימוד שהוא "נתפס", כלומר, מתוך הנוכחות של המורה, המאסטר, השהייה במחיצתו, מפגש של הילה בהילה, שדה אנרגטי אחד למשנהו, כמו "דיסק און קי" שמוריד את המידע למחשב. ולפני למעלה מ-20 שנה, סטאר קיבלה ממנה את המשימה של הפצת הידע בעולם. סטאר השקיעה עבודה רבה, מפעל חיים, בתרגום הידע לספרים ומידע "שכלתני" שיהיה נגיש עבורנו.

דיברנו על האור בפיזיקה שהוא אנרגיה שיכולה להמיר את עצמה לפולסים חשמליים. המוח שלנו הוא טרנספורמטור, ממיר. מקבל ומשדר. הוא הופך כל מחשבה שלנו לפולסים חשמליים שמשפיעים עלינו ומשודרים החוצה מאיתנו. כל מחשבה שלנו מתורגמת לתשדורת של אור בצבע מסויים וצורה גיאונטרית מסויימת, שיוצאת מאיתנו אל ההילה שלנו, ודרכה משודרת לקיום. ככה אנחנו מתקשרים את עצמנו ברמה האנרגטית. הילה פוגשת הילה ואנחנו מרגישים, "יודעים", מבינים את הסביבה שלנו.

כרגע, לרובינו, תהליך זה הוא לא מודע. נעשה באופן אוטומטי ולרוב מופעל מתוך הדפוסים שלנו ותבניות המחשבה המורגלות, אוטומטיות שלנו.

הלימוד של שפת האור, מאפשר תובנה ובחירה. למידה והעמקה אל תדרי האור בצבעים השונים ואיכויות הצורות הגאומטריות אשר יוצרות את המציאות שלנו.

כאשר משלבים איכויות של צורה גאומטרית עם תדר של אור בצבע מסויים, נוצרת איכות חדשה של התממשות.

שפת האור 1 – הרמה הראשונה

אני קוראת לה: "מתחילים לשחק בצבעים וצורות", משום שהיא פותחת אותנו לתפיסת מציאות חדשה ובחירה מודעת של מי אנחנו והאנרגיה שאנחנו מייצרים בתוכנו. זוהי סדנה שפותחת את צינור האור שלי לתודעת שפת האור והיא ריפוי אנרגטי עוצמתי. ברמה זו נחנכים לבסיס הראשוני של שפת האור.

לומדים 7 תדרי אור בצבעים שונים ו7 צורות גאומטריות.

לומדים ליצור מפה אנרגטית, גריד (Grid, רשת) שיושב על ההילה שלי, על הצ'אקרות שלי ויוצר שינוי וסינכרון אנרגטי. מזמין את ההילה שלי לפעול מתוך מודעות וכוונה שאני בוחרת.

אנחנו יכולים ליצור מפות אנרגטיות עבור עצמנו ועבור אחרים, עבור חפצים ועבור מרחבים (בית, חדר, משרד וכ"ד). אנחנו יכולים לשדר את שפת האור להילה של אדם אחר, לריפוי או למרחב, חדר.

שפת האור 2 – הרמה השנייה – מתקדמים

אני קוראת לה: "מניעים תהליכי חיים", משום שברמה זו, אנחנו נחנכים ליצירה מודעת של תהליכים בחיינו, יצירה במרחב הגשמי ובתנאי הזמן. כל תנועה, תהליך בחיינו קורה במרחב הגשמי ובזמן מסויים. למשל: הריון לוקח תשעה חודשים, לימוד של מקצוע לוקח את פרק הזמן שלו, נסיעה ממקום מסויים לאחר.. רמה זו מאפשרת לנו להכניס מודעות, בחירה וכוונה לתהליכי החיים שלנו.

ברמה זו אנו לומדים:

7 צורות גיאומטריות נוספות ו-9 תדרי אור בצבעים נוספים.

11 סטים של מערכות פיזיולוגיות בגוף, שהן גם גרידים לריפוי בפני עצמן, כמו: סט השלד, הנשימה, השרירים וכד'. שיאפשרו העמקה ליצירת ריפוי ספציפי עבור מחלות ומרחבי תודעה הקיימים בגופינו.

11 במות, המייצגות מרחבי חיים, שהן גרידים בפני עצמן.

נלמד ליצור גרידים, של 49 צבעים וצורות, ליצירת תהליכים מודעים, להבאת הרצונות שלנו, המטרות שלנו, לידי מימוש בגשמי.

שפת האור 3 – הרמה השלישית

יצירת תהליכים נשמתיים, על-זמניים. 

ברמה זו לומדים למעלה מ-80 צורות גיאומטריות ולמעלה מ-144 תדרי אור בצבעים שונים ולומדים ליצור גרידים של 144 צבעים וצורות.

לסיכום,

שפת האור הינה חוכמה עתיקה ועוצמתית על טבע המציאות שלנו. היא מאפשרת הרחבת תודעה וצמיחה מתמדת מתוך בחירה מודעת של התהליכים שאני מזמינה לחיי. היא יכולה לשמש כלי טיפולי מעצים ומלמד עבור מטפלים הוליסטים, המשלבים גישות טיפוליות אנרגטיות, שמאניות, פסיכותרפיה ועוד.

והיא קשורה קשר ישיר ועמוק לאופן בו הפיזיקה בפרט והמדע בכלל, מתחיל לגלות את טבעה האמיתי של המציאות שלנו.

לפרטים נוספים ויצירת קשר, לחצו כאן.

אני רוצה להמליץ. מכל הלב. החוויה הראשונה שלי עם שפת האור הייתה כשביקשתי משרון לעשות לי גריד של 49, שיעזור לי בתהליך חשוב שעברתי אז. הייתי מבולבלת, לא ידעתי מה אני באמת רוצה וממש לא ידעתי איך להשיג את זה. היא עשתה לי גריד והתחילה תזוזה בחיי. לא ידעתי האם זה קשור או לא, אבל אחרי שהסבירה לי קצת רציתי לעשות את הקורס של שפת האור 1 ואולי להמשיך גם הלאה. הקורס של שפת האור 1 היה עבורי חוליה מקשרת בין מה שאני יודעת על הרבדים הפיזיים של היקום ועל הרבדים האנרגטיים, העדינים יותר. והבנתי שזהו רק קצה קצהו של קרחון. מעבר לכך, הקורס הפגיש אותי עם תכנים אישיים שרק המפגש איתם שינה את חיי, והשימוש בשפת האור על מנת לעזור לי לגדול בתחומים אלו מהווה עבורי את האפשרות להיות האדונית לחיי ויחד עם זאת להתמסר התמסרות הולכת וגדלה לקסם והמסתורין של היקום והקיום שלנו. היום, שלושה וחצי חודשים אחרי המפגש הראשון עם שפת האור, מציאות חיי עולה על כל מה שיכלתי לדמיין לעצמי. וחשוב מכך, תחושת החופש והבטחון שלי התעצמו כל כך שממש בא לי שזה יקרה לכל אחד מאיתנו. אז ממליצה בחום ובאהבה רבה